Avatar billede zahi Nybegynder
08. januar 2009 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk svar

Hej

Jeg har en bruger der har flere mail adresser på Exchange server 2007. En standard og flere andre adresser f.eks. en der hedder job@xxx.dk. Når man sender mail til job@xxx.dk, så sender man mail til brugfernes standard adresse.

Det jeg vil gerne have er at når man sender en mail til job@xxx.dk ,at man får atumatisk en svar pr mail og kun hvis man sender til denne adresse, altså ikke brugernes standard mail adresse.

Er det noget der kan laves på serveren?
Avatar billede strych9 Praktikant
09. januar 2009 - 21:46 #1
Opret en konto med mailbox. Tilslut job@ smtp adressen til den konto.

Log på en PC og sæt autosvar med outlook. Sæt viderestilling af mail op via EMC.
Avatar billede zahi Nybegynder
12. januar 2009 - 08:17 #2
Hvordan opretter jeg denne autosvar i Outlook?
det eneste jeg kan finde er den "Ikke til stedet"
Avatar billede strych9 Praktikant
12. januar 2009 - 21:28 #3
Det er også "ikke til stede" assistenten jeg mener du skal benytte. Den sender et svar når nogen skriver til adressen - ergo er det autosvar. =)