Avatar billede jnrmgs Juniormester
07. januar 2009 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genskabe konto-oplysninger

Hej!

Jeg har netop re-installeret Windows, og derfor selvfølgelig også Outlook Express.

Jeg har fået hentet de gamle mails samt adressekartotek ind.

Men kan man ikke få de gamle kontooplysninger ind også. Dvs. password og kontonr.

Jeg har alle de gamle filer fra den tidl. installation liggende!

På forhånd tak!
Avatar billede sleeper Nybegynder
07. januar 2009 - 17:47 #1
Kontoinstillinger lagres i registreringsdatabasen, og kan derfor ikke hentes fra samme placering som dine mails, og kontakter.
Jeg mener dog at OE har en mulighed, hvor du kan eksportere dine kontooplysninger, men det er jo for sent hvis pcen er formateret
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 17:50 #2
Det tror jeg desværre ikke du kan. Du skulle ha eksporteret disse oplysninger til en .iaf fil, inden du re-installerede.

Men du kan prøve at downloade SIW, og så se under "Secrets", men jeg tror desværre ikke chancerne er så store.
http://www.gtopala.com/siw-download.html
07. januar 2009 - 20:18 #3
>vejmand>: Det ka' man du da på ingen måde få frem på en re-instaleret XP ?
Avatar billede jnrmgs Juniormester
07. januar 2009 - 20:36 #4
Tak for svarene!

Problemet har løst sig selv, da vedkommende som jeg laver pc'en for, fandt kontonr. og password.

I kan dele pointene, hvis I vil. Ellers kan jeg selv tage dem retur.
Avatar billede sleeper Nybegynder
07. januar 2009 - 20:42 #5
Det var heldigt at de blev fundet :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 23:27 #6
karise_larry >> Som jeg også skriver: "Du skulle ha eksporteret disse oplysninger til en .iaf fil, inden du re-installerede."

Ingen point til mig, tak.....