Avatar billede thusan Nybegynder
06. januar 2009 - 15:37 Der er 1 løsning

Formview: forud definere textbox (InsertMode)

Hej & Godt nytår til jeg alle!

Jeg er lige gået i under programmering.
Jeg ønsker at forud definere nogle textbokse når brugeren klikker "New" og Formview ændres til InsertMode.

Jeg kan umiddelbart ikke skrive id'et på textboksen og skrive = "hej"

[<InsertItemTemplate>
<asp:TextBox ID="PageIDTextBox" runat="server" Text='<%# Bind("PageID") %>' />]

CodeBehind:
[Protected Sub FormView1_PreRender(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles FormView1.PreRender
        If FormView1.CurrentMode = FormViewMode.Insert Then
            PageIDTextBox.Text = "hej"
]

Er der nogen der ved hvordan jeg får dette problem løst simpelt?
Det fordi jeg ønsker at forudskrive datoen i en af tekstboksene osv.

Med venlig hilsen
Thusan
Avatar billede thusan Nybegynder
07. januar 2009 - 16:23 #1
Problemet er løst (: