Avatar billede hvoss Praktikant
06. januar 2009 - 10:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flytning af navneforslag fra én installation til en anden

Hej!
Jeg har fået ny pc og min outlook er derfor flyttet til den nye. I den gamle foreslog outlook email adr. når jeg skulle skrive til en kendt modtager. Disse forslag er forsvundet i den nye. Kan de genskabes?
VH Henning
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 11:40 #1
Avatar billede hvoss Praktikant
06. januar 2009 - 13:11 #2
I vejledningen fra microsoft omtales en fil med extention .nk2 Den har jeg ikke i den nævnte mappe. Hvad gør jeg?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 14:03 #3
Ja, så ved jeg ikke hvad du gør.
Er du sikker på du brugte Outlook på den gamle computer, og ikke Outlook Express?

Du synes måske det er et dumt spørgsmål, men der er faktisk mange der tar fejl. :-)
Avatar billede hvoss Praktikant
06. januar 2009 - 15:05 #4
Det er MS Outlook 2007
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 15:47 #5
Hvilke filer ligger i den nævnte mappe på din gamle computer?
Avatar billede hvoss Praktikant
06. januar 2009 - 16:01 #6
Se bort fra, at der er nedenfor er tale om genveje:
Genvej til extend.dat
Genvej til outlook0.ost
Genvej til outlook.ost
Genvej til Outlook.sharing.xml.obi
Genvej til Outlook.xml.kfl
Genvej til spscoll.dat
Genvej til uanrdex.oab
Genvej til ubrowse.oab
Genvej til udetails.oab
Genvej til updndex.oab
Genvej til urdndex.oab
Genvej til utmplts.oab

VH Henning
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:05 #7
Jeg forstår ikke rigtig at det er genveje der ligger i den mappe???
Er du sikker på det er den rigtige mappe?
Avatar billede hvoss Praktikant
06. januar 2009 - 16:13 #8
Der er ikke tale om genveje, men jeg har måttet kopiere dem over på en usb og over til den pc jeg nu har netadgang til og jeg kunne ikke kopiere filerne direkte fordi de fyldte for meget på usb'en. Derfor kopierede jeg dem som genveje og har så kopieret filnavnet ind her på eksperten.dk. Dvs. det er ikke genveje på den gamle pc. Undskyld forvirringen...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:32 #9
Det link jeg lagde henviste til denne mappe:
drev:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Prøv i stedet denne mappe:
drev:\Documents and Settings\bruger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:36 #10
Hvis det er i Vista er det måske
drev:\bruger\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook
i stedet for
drev:\bruger\AppData\Lokal\Microsoft\Outlook
Avatar billede hvoss Praktikant
07. januar 2009 - 10:55 #11
Hej Vejmand. Den lå faktisk i drev:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Så nu virker det. Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 13:29 #12
Velbekomme, og tak for point.  :-)