Avatar billede dakar2004 Nybegynder
05. januar 2009 - 18:03 Der er 3 kommentarer

kopiere tekst fra felt

Jeg søger et script som kan kopiere teksten fra et tekstfelt når tekstfeltet er i fokus, så skal automatisk CTRL+C

nogen der ved hvordan man gør dette...
Avatar billede roenving Novice
05. januar 2009 - 18:06 #1
Hvor skal du bruge det kopierede igen ?-)
Avatar billede dakar2004 Nybegynder
05. januar 2009 - 19:55 #2
hvor som helst, sådan at det jeg kopiere kan jeg indsætte i notepad eller hvor jeg nu vil, det skal fungere ligesom vis du markere noget tekst og trykker CTRL+C også du kan indsætte det hvor du vil igen med CTRL+V
Avatar billede olebole Juniormester
05. januar 2009 - 20:57 #3
<ole>

Det kan du kun gøre i IE. I FF er du nødt til at bruge en Flash-fil:
    http://dengodekode.dk/clipboard/

I IE får brugeren en advarselsboks, som desværre ikke kommer i Firefox. Det er nemlig potentielt ganske farlig metode for brugeren  =)

/mvh
</bole>