Avatar billede rossoneris Nybegynder
04. januar 2009 - 10:50 Der er 2 kommentarer

Flash opgave

Hej,

Jeg har 2 opgaver, som jeg er villig til at betale for.

1 opgave.
Jeg skal have et flash banner, som skiftevis henter forskellige logo´er (jpg) ind. Det skal være "random" som logoerne bliver hentet tilfældig hver gang + hver logo skal det svære muligt at klikke på, så de også fungerer som link. Logo´erne skal have forskellige links, så det er altså ikk det samme der skal følge alle.
Jeg har egentlig koden som henter billederne ind - det jeg mangler er at de bliver hentet "random" + det er muligt at klikke på dem

2. opgave.
Lidt samme princip. Har et banner, som skiftvis fader imellem billederne. Her har jeg også koden. Det jeg mangler er at der skal tilføjes et lag, som ikke fader væk. Så det kun er billederne der fader, mens et logo i et andet lag altid bliver vist.
Dertil skal det også være "random" hvilket billede der bliver startet med.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
04. januar 2009 - 12:54 #1
hej - du må gerne skrive til jon@relationhouse.com
Avatar billede mindtwister Nybegynder
07. januar 2009 - 13:39 #2
Du skal være velkommen til at kontakte mig på:
kristoffer@refunk.dk

Mvh.
Kristoffer Sall Hansen