Avatar billede cargallerydk Nybegynder
02. januar 2009 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skift af DVD drev i bærbar(Medion)

Har en Bærbar Medion, hvor dvd drevet er stået af, kan man skiftet det selv, eller skal den sendes til rep.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
02. januar 2009 - 21:26 #1
Du burde godt selv kunne skifte det. Som regel sidder de kun fast med en enkelt skrue i bunden af den bærbare.
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
02. januar 2009 - 21:30 #2
Oki, lyder nice.Fik bare afvide det var loddet på, hvor finder man egenligt et nyt drev har prøvet og søge på edbpriser.dk, men der kommer kun drev til stationær, hvad søger for og finde til en Bærbar
Avatar billede thov Forsker
02. januar 2009 - 22:13 #3
http://www.clonesuk.com/optical.shtml
Men så skal du finde ud af, hvad for et drev Medion har lagt i (De har helt sikkert ikke lavet det selv).
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
02. januar 2009 - 22:16 #4
Hmm...ja oki,
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
02. januar 2009 - 22:25 #5
Du mener hva interface, for man kan vel smide alle drev i?
Avatar billede thov Forsker
02. januar 2009 - 23:01 #6
Nej, drevene er ikke ens, så det er ikke ligegyldigt hvilket et du smider i.
Pil det gamle drev ud først - der må være en producent label på det.
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
04. januar 2009 - 13:20 #7
Takker hvis der er nogen der vil have point, smider i bare et svar
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2009 - 14:41 #8
Jeg står over - tag dem evt. selv :-)-
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
04. januar 2009 - 15:44 #9
oki, venter ser om ham den anden svare tilbage, men takker for hjælpen så....
Avatar billede bartolomos Nybegynder
04. januar 2009 - 23:29 #10
Syntes også du skal tage dem selv :) Håber du fandt ud af det.
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
05. januar 2009 - 00:05 #11
A