Avatar billede miniknudsen Nybegynder
02. januar 2009 - 20:01 Der er 2 kommentarer

Er mit cd-romdrev i stykker?

Hej folkens.

Jeg har et MATSHITA UJDA745 DVD/CDRW cd-romdrev, som driller lidt. Problemet er, at mit drev ikke læser en evt. cd som jeg kommer i den. Den starter ikke engang med at dreje skiven. Er der nogen som har en idé om hvad grunden til at dette kan være?

MVH
Mini
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2009 - 21:49 #1
Hvis skiverne kan læses uden problemer i andre drev, er det nok dit drev, der ikke kan læse dem længere. Du kan prøve at rengøre drevet med en skive som f.eks. denne:

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=188236

... men der er ingen garanti for godt resultat.
Avatar billede nissen2630 Novice
03. januar 2009 - 00:43 #2
Hvis du afsluttede dine spørgsmål kunne det være at der var mere hjælp at hente.

Mvh
  Nissen