Avatar billede chrisbookwood Nybegynder
30. december 2008 - 02:00 Der er 4 kommentarer

MozAppearance; ændrer stylet

Hej,

jeg ved godt dette ikke er den rigtige kategori, men da der ikke er noget css forum her på siden, tænkte jeg at jeg godt lige kunne skubbe spørgsmålet ind her da det er css i javascript det laves i.

Jeg har et element som jeg via javascript har givet -moz-appearance ( MozAppearance ) værdien "window", og det er også fint. Det giver det helt rigtige style, men der mangler en kant. Jeg har prøvet at sætte en border-værdi, men jeg tror at -moz-appearance:window overskrive det, for det nytter lige lidt.

Er der nogen måde jeg kan komme uden om det problem på?
Avatar billede olebole Juniormester
30. december 2008 - 02:49 #1
<ole>

Det her virker fint hos mig:

<div id="foo" style="width:300px;height:200px;background:yellow;border:2px inset threedhighlight">Blabla</div>

<script type="text/javascript">
document.getElementsByTagName("body")[0].style.background = "threedface";
document.getElementById("foo").style.mozAppearance = "window";
</script>

/mvh
</bole>
Avatar billede chrisbookwood Nybegynder
30. december 2008 - 11:33 #2
ole, det er fordi det hedder MozAppearance og ikke mozAppearance;)
Avatar billede olebole Juniormester
30. december 2008 - 19:02 #3
Test i stedet for at gætte!  ;o)
Avatar billede chrisbookwood Nybegynder
30. december 2008 - 20:51 #4
Det har jeg sku gjort, ole... Hvis jeg tager et helt non-stylet element og smider *.mozAppearance = "window"; er elementet stadigvæk non-stylet, men hvis jeg ændre det til MozAppearance, så får elementet 'window-stylet'. Det giver heller ingen mening at det sku hedde mozAppearance ... Tag f.eks. border-top. Det hedder borderTop i javascript, hvor '-t' bliver lavet om til 'T', og eftersom der er en bindestreg før 'moz', må m'et selvsigene også blive lavet om til et stort bogstav og bindestregen fjernet. Det er forresten også det google siger.