Avatar billede glenn007 Nybegynder
28. december 2008 - 15:02 Der er 1 løsning

Billede af rect område

Hejsa

jeg har fundet frem til at hente en screenshot således men ville egenlig bare have at den tager et shoot af et lille område for at spare resourcer

public void savedesktop(object sender, EventArgs e)
        {
            int width, height;

            width = System.Windows.Forms.SystemInformation.PrimaryMonitorSize.Width;

            height = System.Windows.Forms.SystemInformation.PrimaryMonitorSize.Height;

            //The following code will capture the screen and save it in the desktop as image.bmp;

            Bitmap image;

            Rectangle screen = Screen.AllScreens[0].Bounds;

            image = new Bitmap(width, height, PixelFormat.Format32bppArgb);

            Graphics Graph = Graphics.FromImage(image);

            Graph.CopyFromScreen(screen.Left, screen.Top, 0, 0, screen.Size);

            string savePath = Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.MyPictures) + @"\foto.bmp";

            image.Save(savePath);
        }

er der nogen der har lyst og kan hjælpe med at omskrive det.
Avatar billede glenn007 Nybegynder
28. december 2008 - 23:13 #1
har løst det :)