Avatar billede larsoslo Nybegynder
27. december 2008 - 15:29 Der er 5 kommentarer

instalation af cs 4

jeg har købt photoshop cs4 extended på nettet men når jeg ligger det ind på min pc siger den at koden ikke virker og nu påstår ham jeg købte det af at det er fordi jeg bruger dansk vista og ikke engelsk vista er der nogen her der kender til dette problem ?
Avatar billede prodic Mester
27. december 2008 - 16:29 #1
Har aldrig hørt eller læst noget om det problem, og det skulle undre mig meget hvis nationale versioner af CS4 har unikke koder.
I dit tilfælde ville jeg kontakte Adobe direkte på deres support. De kan af- eller bekræfte sælgerens lidt tvivlsomme forklaring.
Avatar billede prodic Mester
27. december 2008 - 16:35 #2
Bør nok lige uddybe, at nationale versioner af CS4 sikkert har forskellige koder. En UK-udgave af CS4 bør uden problemer kunne køre på en DK-version af Vista med den samme installationskode.
En DK-version af CS4 vil sikkert have en forskellig installationskode fra UK-versionen.
Avatar billede nissen2630 Novice
27. december 2008 - 17:49 #3
Har lige forsøgt at installere den på en engelsk og på en dansk.
Der opstod absolut ingen problemer der. Brugte samme kode til dem begge

Den engelske er en XP Pro
og den danske er en XP Home
Avatar billede larsoslo Nybegynder
27. december 2008 - 22:45 #4
ok jeg prøver at ringe til adobe på mandag for jeg syndes nemlig os at det lyder lidt underligt og har formateret min pc 3 gange i forsøget på at få det til at virke så er en smule irreteret over at det ikk virker .
Avatar billede justrace Novice
15. januar 2009 - 01:05 #5
?