Avatar billede michaeltryl Seniormester
26. december 2008 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

slette mail efter x antal dage

Hej jeg modtager nogle backups via mail og vil godt hvis det er muligt at slette dem efter x antal dage så jeg altid kun har de nyeste backups til at ligge.
Jeg bruger outlook 2007 med en exchange server og har kigget lidt i reglerne i outlook samt på nettet, men har ikke kunne finde en løsning.
er der en måde hvorpå man kan slette en mail med ordet "backup" efter f.eks 3 dage?
Avatar billede riversen Nybegynder
27. december 2008 - 07:21 #1
nej
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 09:15 #2
Dette er fra Outlook 2003, mon ikke det er nogenlunde det samme i Outlook 2007.

Opret en ny mappe, der indeholder: E-mail og post-emner.
Højreklik på mappen >Egenskaber
Fanebladet: Autoarkiver.
Sæt prik i: Arkiver denne mappe ved hjælp af disse indstillinger.
Sæt indstillingerne til 3 dage.
Sæt prik i: Slet gamle emner permanent.

Opret en regel, der flytter dine "Backup mails" til den nye mappe.

:-)
Avatar billede michaeltryl Seniormester
27. december 2008 - 10:25 #3
Det ser ud til at virker fint tpo. Tak for hjælpen, bare læg et svar så får du point.
Avatar billede riversen Nybegynder
27. december 2008 - 10:38 #4
bliver de så slettet frem for arkiveret i en pst fil?
Avatar billede riversen Nybegynder
27. december 2008 - 10:39 #5
ja, det gør de :)
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 11:33 #6
:-)