Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 16:53 Der er 8 kommentarer

2 skærme?

Hej allesammen og god jul :D

Jeg har fået en ny fladskærm til min pc, så nu vil jeg køre men den nye i cs og på skrivebord. Og den anden vil jeg bruge som "træk over" skærm (det vil sige jeg vil bruge den til at trække fx. ventrilo, msn og steam over, så jeg kan se hvem der skriver, hvem der joiner vt og hvem der lige er komme online på vt. Eller en hel tedje ting. har næsten fået det til at virke. det vil sige: det virke men, når jeg går ind i cs bliver den skærm med vt, msn osv sort! Er der nogen der ved hvorfor..

Har ATI Radeon 3870
og to fladskærme med dvi.

Hvordan kan det være?

/Hilsen Jesper Pedersen
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2008 - 16:55 #1
Du skal sætte indstillinger for skærm til, udvidet skrivebord.
Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 17:28 #2
har gjort
Avatar billede leins Nybegynder
26. december 2008 - 17:41 #3
prøv med ATI catalyst control center

http://ati.amd.com/support/driver.html
Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 19:23 #4
Har også opdateret driver: ATI catalyst
Avatar billede peet-49 Novice
27. december 2008 - 11:56 #5
Du har også fortalt den, hvilken skærm, der bliver brugt, Den primære og en secundære skærm skal sættes op.
Avatar billede widesplash Nybegynder
27. december 2008 - 17:41 #6
jeps
Avatar billede widesplash Nybegynder
25. juni 2009 - 21:13 #7
LUKKER... - ingen fortalte hvordan præcis hvordan man gjorde, men tildeler peet-49 50 point :D
Avatar billede widesplash Nybegynder
25. juni 2009 - 21:13 #8
Peet-47 - opret lige et svar :D