Avatar billede jbob Nybegynder
25. december 2008 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mail til mange i Gmail uden at man kan se alle modtagere

Hvordan laver jeg en gruppe i gmail, som jeg kan sende til uden at alle de der får mailen kan se hvem der ellers får mailen??

Bcc virker så vidt jeg kan se ikke altid efter hensigten, og jeg kan se at andre bruger en anden metode
Avatar billede computerlab Nybegynder
28. december 2008 - 11:00 #1
BCC fungerer ganske fint her.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. december 2008 - 11:05 #2
"Bcc virker så vidt jeg kan se ikke altid efter hensigten"  -  kan du præcisere dit problem?
Avatar billede jbob Nybegynder
30. december 2008 - 15:09 #3
Ok, måske er det bare mig. Jeg synes at bcc-adresserne optræder i min indboks, men det er sikkert fordi det er min egen gmail-konto jeg sender fra (og til)?
Avatar billede jbob Nybegynder
30. december 2008 - 15:10 #4
Altså de øvrige bcc-adresser fremgår af den mail jeg har sendt til mig selv hvilket jo ikke er hensigten. De skulle gerne være skjult.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. december 2008 - 15:17 #5
Det er vel mere om modtagerne kan se de andre Bcc-adresser. Hvad Gmail viser dig kan vel være ligegyldigt.
Avatar billede jbob Nybegynder
31. december 2008 - 13:49 #6
Hvis jeg kan være sikker på, at de adresser der står bcc ikke fremgår af mailen - uanset modtagerens mailprogram - vil jeg bruge bcc. Smid gerne nogle svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. december 2008 - 15:31 #7
Ingen point til mig, tak. Send dig selv en mail på en anden mailadresse, du har. Så kan du selv se om det passer.
Avatar billede jbob Nybegynder
02. januar 2009 - 07:03 #8
Ok og tak. Jeg lukker.