Avatar billede banjomusen Nybegynder
23. december 2008 - 12:43 Der er 4 kommentarer

Windows server eller Linux

Hey
Ville lige høre jeres mening om jeg skal lægge windows eller Linux på min ny server. Den server jeg har nu køre med Debian men på den nye ville jeg genere kunne se film dirkete fra server og på mit tv så derfor ville jeg gerne have et styresystem med desktop .. men ved ikk lige hvilken linux jeg så skulle vælge hvis dette skulle være mit valg ?

På forhånd tak
Avatar billede banjomusen Nybegynder
23. december 2008 - 13:10 #1
Server skal udover at vise film skal den have ftp apache og teamspeak server..
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
23. december 2008 - 14:37 #2
jeg ville helt klart anbefale linux. det er langt mere stabilt
er det sådan at dit tv sidder direkte til din server?

./psycosoft-funware :)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2008 - 15:54 #3
Hvorfor ikke fortsaette med Debian, naar du kender den ?

Det maa vaere muligt at finde et video player program som virker paa Debian.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2009 - 04:36 #4
banjo ?