Avatar billede themonk Nybegynder
29. juni 2001 - 16:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP Formmail

Nogen der kan hjælpe mig med lidt kildekode i PHP, til en formmail, hent koden på www.friserverplads.dk/monk/mailform.zip
Avatar billede snebold Nybegynder
29. juni 2001 - 18:49 #1
mailsenderen.html

--

<html>

<head>
<title>Send mail\'en herfra</title>
</head>

<body>

<form action=\"sendmail.php\" method=\"get\">
  <p><font face=\"Arial\"><strong><small>NOTE: husk at ændre email. adressen i PHP3 filen!</small></strong></font></p>
  <p><font face=\"Arial\"><small>Name:</small><br>
  <input type=\"text\" name=\"name\" size=\"25\"></font></p>
  <p><font face=\"Arial\"><small>Email address:</small><br>
  <input type=\"text\" name=\"email\" size=\"25\"></font></p>
  <p><font face=\"Arial\"><small>Homepage URL: </small><br>
  <input type=\"text\" name=\"url\" size=\"25\" value=\"http://\"></font></p>
  <p><font face=\"Arial\"><small>Question / comment</small><br>
  <textarea rows=\"5\" name=\"question\" cols=\"25\"></textarea></font></p>
  <p><font face=\"Arial\"><input type=\"submit\" value=\"send\" name=\"send\">&nbsp;&nbsp; <input
  type=\"reset\" value=\"reset\" name=\"slet\"></font></p>
</form>
</body>
</html>

Sendmail.php

---

<html>
<? mail(\"Din e-mail\", \"Emne
\"Navn: $name
Email: $email
Hjemmeside: $url
Spørgesmål / Kommentar: $question\") ?>

<head>
<title>Takker...</title>
</head>

<body>

<p><small><font face=\"Arial\">Din mail er nu sendt!<BR><A HREF =\"SKRIV HVOR DEN SKAL TILBAGE TIL\" TARGET=\"_top\">Tilbage</A></font></small></p>
</body>
</html>
Avatar billede snebold Nybegynder
29. juni 2001 - 18:50 #2
Sendmail.php Skal rettes til Sendmail.php3
Avatar billede snebold Nybegynder
29. juni 2001 - 18:50 #3
Ups Det skal hedde Sendmail.php

SÅdan!
Avatar billede in2deep Nybegynder
12. september 2001 - 17:15 #4
themonk >>> Har du fået dit script til at virke?? ellers har jeg et der virker 100%, og er meget nemt at sætte op!
Avatar billede themonk Nybegynder
12. september 2001 - 17:21 #5
Hej in2deep... Jeg har faet mit script til at virke... og det koerer helt fint, men jeg takker...

\\The\\Monk...
Avatar billede in2deep Nybegynder
12. september 2001 - 17:23 #6
Det er helt iorden! Bare venlig...
Avatar billede themonk Nybegynder
12. september 2001 - 17:26 #7
Helt fint... Det er altid godt at vaere venlig :)
Avatar billede gfx Nybegynder
10. november 2001 - 14:31 #8
Er det ikke på tide, at lukke dette spørgsmål..?