Avatar billede fjorbak Forsker
17. december 2008 - 12:04 Der er 1 løsning

outlook 2000 og server fejl

Hej gutter
jeg har en sbs server kørende med post og en staionær som skal modtage disse mail, men da jeg gerne vil modtage en kopi af mine mails på en bærbar på jobbet, jeg har forbindelse melle de to enheder, men den tømte bare min server for mails, og jeg har nu det hele på den bærbare.

Så hvordan kan jeg få dem tilbage på serveren og hvor i outlook skal jeg fjerne så den ikke tømmer men tager en kopi af mailen, jeg ved det er svært men hjælp, giver gerne flere point bare det virker.

Jan
Avatar billede fjorbak Forsker
11. juni 2010 - 11:20 #1
Lukker