Avatar billede rapsac84 Nybegynder
15. december 2008 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til køb af computer max 8000kr

skal til at købe en ny spille computer
(som ikke lamer al for meget) og har fundet den her
men vil tag 4 GB ram /for at spar 500kr) ud og smide et GeForce GTX260 896MB i men findes der noget bedre ?? og er det smart at bytte det gf 9800 ud med et gtx260 ???

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Vision Intel Game - Core2Quad Q9400 4x2,66GHz (FSB1333MHz) (fra 174,- pr. måned)        6.995,00
Motherboard:      Gigabyte P43-DS3L motherboard (Intel P43 chipsæt)
CPU køler:    Temperaturstyret Silent køler
Ram:    Kingston 8GB DDRII-800 PC6400 DualChannel RAM
Harddisk:    Samsung 750GB harddisk S-ATAII 3Gb/s Fluid (32MB cache)
Grafik:    Nvidia GeForce 9800GT 1GB Dedikeret PCI-E Grafikkort
Kabinet:    Aplus Miditower Deluxe LowNoise (Ekstra køling)
Strømforsyning    650W ATX 17dB strømforsyning Super Silent
Lyd:    8 kanals audio codec RealTek (SoundBlaster komp.)
Drev:    Sony 20x Sata DVD-brænder +/- Dual layer
Netkort:    100/1000 Mb/s Realtek GIGABIT, Supports ACPI Power Management
Software:    Alle drivere m.v. medfølger.
Service:    Vision ServicePack
Stik/forbindelser:    2 x PS/2 stik
12 x USB 2.0 Port (8 x bagpå, 4 x interne)
1 x Speak-out, 1 x Line-in, 1 x Mic-in
1 x RJ-45 LAN Jack Gigabit
1 x Floppy
1 x IDE Connector(Ultra DMA 100/133)
1 x Front Audio
6 x SATAII 3Gb/s Connector
2 x DVI
Avatar billede haverslev Novice
15. december 2008 - 20:26 #1
Du skal lige lukke dette spørgsmål, som du sikkert har læst i reglene sp er:

Det er ikke tilladt at:
oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede rapsac84 Nybegynder
15. december 2008 - 20:35 #2
hov det er et uheld er ny her så skal lige finde ud af hvordan man lukker sit spørgmål
Avatar billede haverslev Novice
15. december 2008 - 20:46 #3
Avatar billede rapsac84 Nybegynder
16. december 2008 - 20:17 #4
lukket