Avatar billede mr-nox Nybegynder
12. december 2008 - 19:11 Der er 11 kommentarer

Nyt grafik kort til gaming

Jeg ska til at have opgraderet min computer med et nyt grafik kort...
Det skulle gerne kunne køre spil som crysis på verry-high uden problemer.

Bundkort: Abit IP35-E

Pris: under 6000 kr.

Tak på forhånd
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2008 - 20:28 #1
Hvad med resten af dit hardware?
Avatar billede malikmoller Nybegynder
12. december 2008 - 21:05 #2
tjek, evt. edbpriser.dk ?
De har gode grafik kort til fornuftige riser(: .
Avatar billede malikmoller Nybegynder
12. december 2008 - 21:05 #3
priser*
Avatar billede Jensen DK Novice
13. december 2008 - 07:42 #4
Hvor mange Watt er din strømforsyning på?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2008 - 16:05 #6
At komme med forslag er jo nemt gutter, men totalt tidsspilde.
I teorien kan manden jo have en P4 processor, og så er så som så med at anbefale grafikkort :)
Avatar billede sveegaard Nybegynder
13. december 2008 - 18:48 #7
Abit IP35-E har socket 775, så det er enten P4, Pentiurm D eller Celeron processor - så der er vist mere end grafikkortet, der skal opgraderes!

Jeg ville mene, at du kan købe en helt ny stationær til 6000, der kan kører Crysis på very high (det er ihvertfald lykkedes for mig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2008 - 20:01 #8
sveegaard, du mangler Core 2 Duo...
Avatar billede mr-nox Nybegynder
13. december 2008 - 20:15 #9
hør her john tror ik du har forstået sprøgsmålet jeg vil ha råd.

hva er det hurtigeste kort på markedet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2008 - 20:25 #10
mr-nox - hør her tror ikke du har forstået at man ikke kan rådgive om hardware uden at vide om det passer med det man har i forvejen.

Tænk hvis jeg spurgte om det hurtigste kort til MIN pc - hvad mon svaret så ville være?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2008 - 11:28 #11
Rart at du ikke havde et svar på det! ;)