Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
11. december 2008 - 13:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokie e-series emulator

Hej alle sammen. Er der en ekspert, der kender til en nokia e-series emulator, hvorpå jeg kan installere Mail For Exchange på, så jeg kan lave en opsætnings how-to med screenshots?

Mvh. Morten
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
11. december 2008 - 13:52 #1
Og evt. en forklaring på hvordan.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
02. juli 2009 - 10:12 #2
Nu har den vist lagt her længe nok. Jeg har fundet ud af at der findes en der hedder noget med s60, men jeg kunne ikke få installeret noget på den