Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontakt skype support på dansk

Hej

Er der en der kan huske linket til. at kunne kontakte skype - support afd. pr. teleon i Danmark eller tale med en dansk supporter.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 22:09 #1
?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. december 2008 - 00:23 #2
Det kan ikke lade sig gøre.

Lukket
Avatar billede jlag Nybegynder
03. september 2015 - 13:35 #3
Efter at jeg har installeret windows 10, virker mit Skype ikke helt som tidligere. Når jeg er i kontakt på video, kan modparten kun se mig, men ikke høre mig, kun spontan i 1-2 sekunder. Jeg kan godt se og høre modparten
Avatar billede haldverner Praktikant
06. september 2017 - 14:41 #4
Jeg har installeret skype.
Er der en der kan forklare hvordan jeg får kontakter installeret i skype?