Avatar billede svaage Nybegynder
10. december 2008 - 21:20 Der er 2 kommentarer

ingen netværksforbindelse

Hej
Jeg har en bærbar med win XP pro. Maskinen starter fint op og kører som den skal dog med undtagelse af netværksforbindelserne. Det gælder 3 forskellige netværkskort, dvs. minus kabel forbindelse, minus trådløs forbindelse og minus forbindelse vha usb-modem fra 3. Alle 3 kort står til at kører som de skal under enhedshåndteringen.

Jeg har prøvet at fjerne det trådløse kort vha. enhedshåndteringen men maskinen tænker grundigt over det og viser til sidst at enhedshåndteringen "svarer ikke"

Jeg har prøvet at kører diverse anti-virus, -spam programmer og de finder intet galt

Hvad kan der være galt?

Hilsen Sv@@ge
Avatar billede svaage Nybegynder
10. december 2008 - 22:06 #2
maskinen kører sp3, er der andre muligheder