Avatar billede milorg Nybegynder
10. december 2008 - 15:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billige eller gratis webhotel

Hej

jeg søger et gratis eller billige webhotel. (uden reklame)
samt domain

skal bruges til phpbb forum. med ftp. så vi kan lave vores egen theme.

er det muligt ?

Mvh Christian
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2008 - 15:29 #1
www.cliche.dk
www.one.com
www.surftown.dk
www.web10.dk
www.unoeuro.com

Nogle af dem er måske ikke de bedste i verden, men gratis eller næsten ingen penge, så får man jo ikke det perfekte.
Avatar billede it-dk Nybegynder
10. december 2008 - 15:31 #2
Hej

Du kan også søge på www.hostindex.dk
Avatar billede mstorgaard Praktikant
10. december 2008 - 15:38 #3
Jeg vil umiddelbart anbefale www.gigahost.dk, dem har jeg haft rigtig god erfaring med.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2008 - 15:58 #4
gigahost kan ikke anbefales herfra, har tidligere brugt dem, de mister en del data under tiden, de spærre for data når man flytter så man mister alt m.v.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. december 2008 - 16:02 #5
Af de nævnte kan jeg anbefale unoeuro.com
Har brugt dem siden 2005 så vidt jeg husker, og har ingen problemer haft.
Meget lidt nedetid. Har vel oplevet nedetid ca. 3 gange i løbet af de 3-4 år. Altid rettet indenfor meget kort tid.
Hurtig kundeservice, venlige og hjælpsomme.
Gode til at varsle på forhånd.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2008 - 16:07 #6
Bruger også selv unoeuro idag og er enige i, at de er okay, dog har de haft nogle flere nedbrud. Vi bruger dem til et internt system som medarbejderne bruger hele tiden mellem 7-22 og derfor oplever vi også de små nedbrud, dem har der været nogen af, men nok ikke flere end andre. De have dog et større et for kort tid siden.
Avatar billede milorg Nybegynder
10. december 2008 - 18:39 #7
takker fandt dinhost.net med hjælp fra it-dk

gratis webhotel incl ftp og domaine.
Avatar billede milorg Nybegynder
10. december 2008 - 18:39 #8
it-dk hvis du skriver et svar istedet kan du få point
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
10. december 2008 - 18:44 #9
Hej!

Skulle lige hilse at sige at dinhost har en del nedetid, ikke den bedste support eller noget andet.
Dit domæne vil være "domæne.etellerandet.dk" - bare lige hvis du ikke vidste det =)
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2008 - 19:26 #10
Der findes nok ikke nogen der vil give gratis domain som er ens eget (undtagen .tk) når det koster dem penge - dårlig forretning..
Avatar billede it-dk Nybegynder
11. december 2008 - 08:12 #11
Svar lavet.
Avatar billede milorg Nybegynder
11. december 2008 - 08:34 #12
lukket