Avatar billede kriss3d Nybegynder
10. december 2008 - 08:57 Der er 1 kommentar

Http url filter

Hej programmeringsnørder.

Jeg har tænkt på at lave min egen applikation til url filtrering.
Tidligere har jeg haft brug for et godt program til en proxy server hvor jeg gerne ville kunne blokere for URL's der havde visse ord i (f.eks nogetSEXandet.com)
Men jeg ville også gerne kunne bruge programmet lokalt. Altså som bannerfilter.

F.eks Ad Muncher gør dette ret fint men virker jo ikke på en proxyserver (Altså filtere ads fra på alle indkomne forbindelser til mit LAN)

Er der nogen der ved om det er to vidt forskellige ting at kigge på en indkommen url til lokalmaskinen eller om det kommer ind til gennemgang på en proxy ?

Håber det giver mening.
Og hvis nogen skulle ligge inde med links til kodeeksempler er det meget værdsat.
Avatar billede nut Nybegynder
31. marts 2009 - 11:35 #1
henter du det ud af database?