Avatar billede rikkelau Nybegynder
10. december 2008 - 07:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ftp adgang - Kan den indstilles til at være åben hele tiden?

Hej
Jeg sidder med Dreamweaver og laver forskellige hjemmesider. når jeg lukker dreamweaver og åbner igen efter noget tid - er alle indtastningerne for ftp uplod forsvundet og jeg skal skrive alle informationerne ind igen for  at kunne åbne ud til mine filer på serveren.
Kan den ikke indstilles til at være åben hele tiden?
Eller er det en indstilling i min browser der skal ændres?
Eller noget helt andet?
Avatar billede sporado Nybegynder
18. december 2008 - 08:57 #1
Prøv
Site -> Manage Sites
I "Remote Info" sæt "Access" til "FTP"
V/Password: Sæt flueben i Save
Sæt evt. flue ben i "Automatically upload files to server on save"
Avatar billede sporado Nybegynder
18. december 2008 - 08:58 #2
...glemte at nævne, at mit forslag til indstillinger angår DW (ikke browser)
Avatar billede rikkelau Nybegynder
18. december 2008 - 17:34 #3
Hej
Det har jeg prøvet - det gør ingen forskel.
Når jeg lukker programmet (dreamweaver) og åbner igen skal jeg indtaste det hele igen!?
Avatar billede rikkelau Nybegynder
25. december 2008 - 14:44 #4
lukker