Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
29. juni 2001 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SyncDRAM

Hejsa..
jeg har en computer hvor jeg har 64Mb Ram..
hvis jeg nu vil købe 128 el. 256 ekstra skal jeg så købe 1. 2. el. 3. parts....?

På forhånd mange tak..
[TPL]Foxy
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
29. juni 2001 - 11:30 #1
..og hvad er forskellen helt præcist på 1. & 2. parts..? siden 2. parts er dyrere...
Avatar billede cape Nybegynder
29. juni 2001 - 11:36 #2
Forskellen ligger i hvor mange producenter der har lavet rammen.

Altså !
1.part = 1
2. part = 2-3
3. part 4 >
Avatar billede cape Nybegynder
29. juni 2001 - 11:37 #3
Derfor er prisen på 1.parts dyrere....

Men om de er bedre - det er lidt svært at sige - men når tingene er dyrere så plejer de også at være bedre......
Avatar billede thomasen Nybegynder
29. juni 2001 - 11:38 #4
Hvis jeg var dig ville jeg købe 1. parts ram, de er bedst.
1. parts ram er det hele lavet af samme fabrikant.
1.-2.-3. parts ram koster næsten det samme.
se www.edbpriser.dk under ram, der er 1. parts ram 128 mb, med 10 års gar. for under 250 kr.
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2001 - 11:45 #5
1. part er at foretrække ihvertfald hvis du skal overklokke din computer, men hvis du bare skal kører normalt kan du sagtens nøjes med 2. parts.

Jeg har selv en 512 MB 2. parts klods og den kører unden problemer, min er endda lidt overklokket. Og jeg bruger min ´puter meget så de er flittig brugt.
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
29. juni 2001 - 11:51 #6
efter hvad jeg kan se på edbpriser er 2. parts da dyrere end 1. parts.....