Avatar billede steench Nybegynder
05. december 2008 - 11:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmes vedhæftede filer midlertidigt ?

Hej

Jeg har brug for at vide, hvor outlook gemmer vedhæftede filer, der åbnes ved at dobbeltklikke på filen.

Mvh. Steen
05. december 2008 - 12:03 #1
Som standard gemmes de i en mappe under 'Temporary Internet Files':
C:\Documents and Settings\'user'\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

Filerne slettes typisk efter brug, så hvis dit problem er, at du ikke kan finde en fil, der er redigeret i, vil den typisk være væk.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
06. december 2008 - 00:39 #2
Stien er rigtig, men der er en skjult mappe, der heller ikke findes hvis du sætter idstillingerne til at vise skjulte systemfiler. Hvis du, når du har åbnet en fil fra Outlook, vælger filer > Gem som, kan du se hvad mappen hedder. Hos mig hedder mappen OLKD, men dette har jeg erfaring med, kan være forskelligt fra PC til PC.
Avatar billede steench Nybegynder
06. december 2008 - 12:01 #3
erikjuul; læg et svar, så får du points.
Tak for hjælpen
Det er faktisk ikke på alle maskiner filerne er midlertidige. Jeg oplever en gang imellem Outlook kommer med en meddelse om at den ikke kan åbne vedhæftet fil, pga. manglende rettigheder. Det er i virkeligheden er problemet, er at når vedhæftede filer hedder det samme i flere meddelser, bliver der tilføjet et løbenummer, men når 99 nåes, kan outlook ikke længere og viser fejlmeddelsen. eks. document.pdf -> document[99].pdf.
07. december 2008 - 15:22 #4
OK!