Avatar billede junold Nybegynder
03. december 2008 - 11:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjekke for døde adresser- hvordan?

Findes der et program, eller en metode, hvorpå man kan tjekke en række e-mail adresser, for "døde" adresser? Det skal kunne tjekke en lang liste af adresser, for jeg har min 50.000 som skal tjekkes!

Det må selvfølgelig gerne være freeware, hvis det findes. :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. december 2008 - 11:06 #1
Avatar billede junold Nybegynder
03. december 2008 - 11:33 #2
Det ser meget fint ud. :) Hvis der er nogen free alternativer, er de velkomne! Ellers må jeg betale for skidtet!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. december 2008 - 12:50 #3
troede det var en engangsforestilling at du skulle tjekke sådan en lang liste :)
Avatar billede junold Nybegynder
03. december 2008 - 13:35 #4
Ja det er det også, men den kan jo kun tjekke 100 adresser på trial.
Avatar billede junold Nybegynder
03. december 2008 - 13:38 #5
Kan man egentlig ikke få exchange til at lave en form for black-list hvis en mail bouncer mere end f.eks. 3 gange? Så man slipper for at sende til døde mailbokse!
Avatar billede junold Nybegynder
03. december 2008 - 15:12 #6
Nu er jeg ved selv at lave et system til det.
http://www.unosoft.dk/mailtjek/singlemail.php?email=dinemail@ditdomain.dk

Det ser ud til at virker NOGENLUNDE, men den er altså ikke 100% sikker. F.eks. validerer den huntlovers@mail.tele.dk som valid, men jeg ved tilfældigvis at lige præcis den adresse er en TDC spamtrap! Så den burde jo melde fejl...