Avatar billede wildsupra Nybegynder
03. december 2008 - 00:14 Der er 4 kommentarer

Vista viser ikke miniature billeder på alle filmklip

Hej.

Jeg har et irriterende problem med miniaturebilleder. Den viser gerne miniaturebilleder på wmv-filer. Og på nogle avi-filer. Men det er ikke alle avi-filer som vises med miniaturebilleder.

//Ronnie
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2008 - 00:31 #1
Måske dette:
Kontrolpanel -> System -> Avancerede systemindstillinger -> Ydeevne -> indstillinger -> flueben i "vis miniaturer i stedet for ikoner" og så anvend
Avatar billede wildsupra Nybegynder
03. december 2008 - 00:45 #2
Der har jeg været inde.
Der sker intet.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. december 2008 - 03:08 #3
Det er måske fordi de avi filer den ikke kan vise er i et codex som vista kender?
Avatar billede wildsupra Nybegynder
03. december 2008 - 16:09 #4
Ja, det har jeg også tænkt på.
Jeg har installeret avi-codecs som avi-filerne kører på.
Men overover det, har jeg nogle mp4-filer, hvor der vises miniature-billeder, selvom jeg ikke har codecs til dem.