Avatar billede hehlers Nybegynder
02. december 2008 - 14:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Loade random swf hvert 10. sekund

Hejsa

Jeg har 10 forskellige swf filer som jeg gerne vil have tilfældigt loaded ind i en samlet swf fil. Således at der hvert eks. 10 sekund bliver faded en ny swf ind. - Hvordan pokker gør man det?

Håber det er til at forstå...

På forhånd tak.
Avatar billede nolleren Nybegynder
07. december 2008 - 15:18 #1
hehe. ja! hvordan pokker gør man det ;p
det kunne være fedt hvis du gav noget information omkring hvor meget erfaring du har i Flash?
Jeg kan sagtens fortælle dig hvordan det skal gøres. Men spørgsmålet er jo om du ville forstå det.
Kan du finde ud af at loade noget ind i Flash? Hvilken version af AS skriver du?
Avatar billede jespernerd Nybegynder
07. december 2008 - 15:21 #2
1. Lav en timer på 10 sekunder
2. Lav en funktion som laver et random tal med dine film - eventuelt et array:
  {"movie1.swf", "movie2.swf"}
3. Find en gratis fadein funktion på Google
4. Load din film loadMovie("film_" + randomTal + ".swf",0);
5. Integrer fadein funktionen

Sværre er det vel ikk'?
Avatar billede hehlers Nybegynder
11. december 2008 - 10:32 #3
Du har ret Jesper TAK! - Jeg har fået det til at virke nu.

Tak for hjælpen. - Svarer du lige? (og undskyld det sene svar)
Avatar billede jespernerd Nybegynder
13. maj 2009 - 09:56 #4
svar