Avatar billede tobiasn Nybegynder
30. november 2008 - 19:32 Der er 9 kommentarer

Harddisk fra zepto bærbar, bruges når computer er brændt sammen.

Hej ,

Mit spørgsmål går ud på at,
Jeg har en zepto bærbar, hvor skærmkortet er blevet brændt af (Vil tro det er det der er sket, da computeren godt kan tænde men ikke viser noget på skærmen) , har prøvet at sætte almindelig skærm til, men dette hjælper ikke.

Jeg har så taget harddisken ud, og hvad gør jeg så, for at jeg kan få lov at komme ind på den, da jeg meget gerne skulle komme ind og hasve fat i indholdet ?

Jeg kan ikke læse mig til hvilken harddisk det er ;S

Håber der er en der kan hjælpe ..

Mvh.
Tobiasn
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
30. november 2008 - 19:39 #1
Du kan eventuelt prøve at sætte harddisken ind i en anden computer

Ps. tror ikke du kan sætte den ind i en stationær pc
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
30. november 2008 - 19:43 #2
men, du kan altid få data ud af en harddisk.
(men ikke vis den har været i nærheden af kraftige statiske ting) ;)
30. november 2008 - 19:44 #3
Denne universal adaptor kan du bruge; let og elegant ->
http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-43
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2008 - 19:45 #4
Jeg hiver gerne de data ud for dig mod at få computeren naturligvis uden harddisk
Avatar billede tobiasn Nybegynder
30. november 2008 - 20:12 #5
Den passer vil ikke ind i alle bærbare?
Avatar billede tobiasn Nybegynder
30. november 2008 - 20:13 #6
Fordi jeg har selv en til zepto, men der virker det ikke just som om den passer ind også pga. den har kanten fra den anden bærbar på
30. november 2008 - 20:18 #7
Øhhh . ikke forstået ? Den ka' vel tages af ?
Avatar billede tobiasn Nybegynder
30. november 2008 - 20:20 #8
Altså du mener jeg skal skrue rammen der sidder på af ?
Og så sætteden ind i min anden computer ? , men tænker på om det kan ødelægge den computer jeg sætter den i ?
30. november 2008 - 20:41 #9
... hvis du bruger nævnte http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-43 'dims' skal du _kun_ bruger USB porten; så vil den dukke op som et hvert andet drev i stifinder...