Avatar billede lunddata Nybegynder
29. november 2008 - 10:40 Der er 1 løsning

Stop recalc

Jeg er ikke ekspert i scripts så derfor håber jeg at der er hjælp at hente her.
Følgende script må køre og virke 1 gang og derefter sætte recalc ud af funktion (også ved alle andre indtastninger) indtil reset button aktiveres.

<script language="javascript" type="text/javascript">

var co = new Object;
function recalc_onclick(ctl) {
  if (true) {

co.p2A1=radio_value(document.formc.p2A1);calc(co);document.formc.p2C2.value=eedisplayFloat(co.p2C2);
};};

var eeisus=0;var eetrue="TRUE";var eefalse="FALSE";var eedec=",";var eeth=".";var eedecreg=new RegExp(",","g");var eethreg=new RegExp("\\.","g");var eecurrencyreg=new RegExp("kr","g");var eepercentreg=new RegExp("%","g");

function calc(data){var c2A1=data.p2A1;var c2C2=(c2A1);data.p2C2=c2C2;};

function radio_value(x){var jj=x.length;for(var ii=0;ii<jj;ii++){if(x[ii].checked)return parseFloat(x[ii].value);};return 0;}function myIsNaN(x){return(isNaN(x)||(typeof x=='number'&&!isFinite(x)));};function round(n,nd){if(isFinite(n)&&isFinite(nd)){var sign_n=(n<0)?-1:1;var abs_n=Math.abs(n);var factor=Math.pow(10,nd);return sign_n*Math.round(abs_n*factor)/factor;}else{return NaN;}};var near0RegExp=new RegExp("[.](.*0000000|.*9999999)");function eedisplayFloat(x){if(myIsNaN(x)){return Number.NaN;}else{var str=String(x);if(near0RegExp.test(str)){x=round(x,8);str=String(x);}return str.replace(/\./g,eedec);}};
</script>

................. her er så scriptet til reset....

<script language="javascript" type="text/javascript">
function reset_onclick(x){document.formc.reset();postcode();recalc_onclick('');};function postcode(){};function eequerystring(){var querystring=document.location.search;if(querystring.length>0){variables=(querystring.substring(1)).split("&");var variable;var key;var value;for(var ii=0;ii<variables.length;ii++){variable=variables[ii].split("=");key=unescape(variable[0]);value=unescape(variable[1]);if(document.formc[key]!=null){document.formc[key].value=value;}}}}function initial_update(){postcode('');eequerystring();recalc_onclick('');}
</script>

.......
kan der laves et script imellem de to viste? og hvordan kan det se ud?
Avatar billede lunddata Nybegynder
30. november 2008 - 10:51 #1
Flytter spm. til anden kategori