Avatar billede mortensen Nybegynder
29. november 2008 - 08:08 Der er 1 løsning

Windows mail contra windows Live mail

Pga jeg ustandselig får meddelelsen "svarer ikke" fra windows mail har jeg skiftet til Windows LIVE mail. Men kan ikke gennemskue fordele og ulemper. Har benyttet det i ca 3 uger og finder det stadig uoverskueligt, men forventer jeg lærer det at kende. Er der nogen der kan fortælle mig hvilke fordele det evt skulle have, eller linke til en side på dansk for ikke nørder, vil det glæde mig meget.
PS; Forventer lidt at jeg kan læse mine mails fra anden pc med "windows live mail", og derfor valgte jeg dette.

Spørgsmålet er blot: Nogle erfaringer med Windows Mail contra Windows LIVE Mail. Fordele og ulemper
Avatar billede mortensen Nybegynder
14. januar 2010 - 07:42 #1
lukker