Avatar billede kak Nybegynder
28. november 2008 - 13:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke længere sende mail via MailEnable

Jeg har haft MailEnable installeret på en server i lang tid, og det har fungeret fint. Lige pludselig vil MailEnable dog ikke længere sende mails til eksterne adresser!?

Når jeg sender en mail, modtages den fint, og jeg kan se den i SMTP køen på serveren. Men den sendes videre, og jeg får ikke en mail tilbage (delay eller failure, som jeg ellers plejer, hvis det er problemer).

Jeg kan heller ikke se i loggen, at den overhovedet forsøger at sende mailen ud?! Nogle gode forslag?
Avatar billede kak Nybegynder
28. november 2008 - 14:12 #1
Hmmmm, problemet er sådan set løst. Jeg relayede til en anden SMTP server, og så blev køen tømt. Derefter kunne jeg godt sende mails på normal vis igen. Underligt, men nu er det da løst.

Hvis nogen har en god forklaring på det (og hvordan jeg evt. undgår det igen), vil jeg da gerne høre det :-)
Avatar billede kak Nybegynder
03. maj 2009 - 12:44 #2
Lukker