Avatar billede dortem Nybegynder
27. november 2008 - 11:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gaven til min mand

Hej "Eksperter",

Jeg står i den situation at vi skal have lavet nyt køkken, og skal i den omgang også have ny vandhane. Vi har set på en vandhane fra mærket Damixa som hedder Illusion Compact, men jeg synes at den er lige voldsomt dyr.

Jeg har derfor læst at jeg kan spare penge ved at købe vandhaner på internettet og vil derfor spørge jer om hvor jeg kan finde denne vandhane billigst.

Vil også gerne høre jer om I har nogen erfaringer med at handle vandhaner på internettet.

På forhånd tak
Dorte
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2008 - 11:24 #2
Jeg ved ikke om det er billigere end hvor du har set den, men her er den:
http://www.billigvvs.dk/Koekken-Koekkenarmaturer-Damixa--Damixa-Illusion-Compact-Koekkenbatteri-Krom-197529.html

Online handel er ok, da du jo har 14 dages returret, og så længe du holder dig til godkendte produkter, så er kvaliteten den samme som butikshandel. Damixas produktserie er godkendt.
Avatar billede dortem Nybegynder
27. november 2008 - 11:26 #3
Hold da op. Det gik hurtigt. Jeg er ikke så meget for at handle fra udlandet, så tror jeg vælger http://saninetto.dk/group.asp?group=61 - 17.000 kr er godt nok meget billigere i forhold til de 28.000 kr, vi har set den til.

Mange tusinde tak
Avatar billede dortem Nybegynder
27. november 2008 - 11:26 #4
Er der nogen der har erfaringer med saninetto?
Avatar billede applezine Nybegynder
27. november 2008 - 11:36 #5
Super :) Dejligt at jeg kunne hjælpe. Held og lykke med det hele.
Avatar billede dortem Nybegynder
27. november 2008 - 11:43 #6
Tak :)
Avatar billede evildoctor Praktikant
27. november 2008 - 13:33 #7
På denne tyske side; http://www.megabad.com/alt/index.php?sessionnr=oOwUP5mDauVr5Q9fpjyP&sessionid=15039507 kan du finde armaturet til €1767 hvilket med dagens kurs svarer til ca 13200 kr.

Det er da værd at tage med hvis du har mod på at handle i Tyskland :)
Avatar billede christofferand Nybegynder
10. december 2008 - 10:55 #8
Hej dortem,

Jeg har kun haft gode erfaringer med saninetto.dk. De leverer hurtigt og med en fast fragt, uanset hvor meget, jeg har købt, hvilket jeg synes er rart - så skal man ikke tænke på vægt og den slags :o)

Nu kan jeg se, at du er interesseret den der Illusion, men hvis du leder efter et alternativ, der også er noget billigere, kan jeg klart anbefale Damixa X-change, som de også sælger på www.saninetto.dk.
Det er super smart, da man selv kan udskifte sin vandhane uden at skulle have fat i en vvs'er - virkeligt lækkert for os, der forsøger at være gør-det-selv-mænd, hehe, og så kan man også nemt sætte en ny vandhane på, hvis man bliver træt af den.

Måske det vil falde i din mand smag. Jeg har selv fundet oversigten her:
http://saninetto.dk/search.asp?keyword=x-change

Håber det hjælper :o)

Christof'
Avatar billede petergertsen Nybegynder
10. december 2008 - 14:01 #9
DorteM wrote:
Er der nogen der har erfaringer med saninetto?

Var engang ude at se deres butiksudstilling, og de virkede meget professionelle dem jeg snakkede med. Så jeg ville trykt handle der hvis jeg var dig.