Avatar billede jordz Nybegynder
25. november 2008 - 11:41 Der er 7 kommentarer

God select box

Hej Eksperten.

Jeg søger et godt javascript lib eller addon til at lave fake select bokse som  er nemmere at style.

Nogle af de ting jeg ligger vægt på:
nem styling.
nem integration (gerne prototype eller jQuery).
lav loadtime.
mulighed for key search (tryk "s" så kommer den første option med "s" frem).

håber i kan hjælpe.
Avatar billede bitkid Nybegynder
25. november 2008 - 11:54 #1
Avatar billede olebole Juniormester
25. november 2008 - 13:17 #2
<ole>

Der er masser af versioner, som består af valid og hensigtsmæssig kode - så der er ingen grund til at bruge Prototype, jQuery eller Scriptaculous

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
25. november 2008 - 13:19 #3
- og hvis load tid er et issue, så er Prototype og Scriptaculous jo alene af den grund udelukket  =)
Avatar billede jordz Nybegynder
26. november 2008 - 10:16 #4
olebole kan du ik give et eksempel på en version som består af valid og hensigtsmæssig kode ?
Avatar billede olebole Juniormester
26. november 2008 - 10:39 #5
Nej, jeg kender desværre ikke nogen gode 'derude'. Du må nok ud i selv at skrive
Avatar billede bitkid Nybegynder
26. november 2008 - 10:42 #6
Eller finde dig i 0,2 sekunds længere renderingstid
Avatar billede olebole Juniormester
26. november 2008 - 12:53 #7
Har spørgeren da problemer med renderingstid?