Avatar billede tehsnake Nybegynder
24. november 2008 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar Gaming PC?

Hej :)

Jeg søger en ny bærbar gaming PC, den skal ikke bruges til ekstrem gaming, men bare så den kan trække Team Fortress 2, CS:S, ovs...
Prisen må gerne ligge i mellem 6000-8000 kr.
Den SKAL have Nvidia grafikkort og Intel Duo CPU (2.0 GHz +)
og en god mændge RAM (3 GB+)
Håber der er nogen der kan komme med nogen gode forslag :)
Vil gerne have Vista Home Premium 64-Bit

Tak på forhånd, hvis der skal mere information til, spørger I selvfølgelig bare...
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
24. november 2008 - 17:13 #1
Vision NB575 notebook 15,4 (9600GT grafik)

Tekniske Specifikationer:
Processor     Intel Core2Duo P8400 2x2,26GHz CPU (3MB cache, FSB1066MHz)
Ram:     Original 4GB DDRII-800 RAM DualChannel PC6400
Harddisk:     250GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
Grafik:     nVidia GeForce 9600M GT 512MB dedikeret GDDR2
Skærm:     15.4”TFT-LCD WXGA+, Glare Type,1440x900, 16.7M colors
Batteri:     9-cell high-end battery
Lyd:     High Definition Audio lydkort (2 højtalere)
Drev:     Super Multi DVD-brænder DualLayer
Netkort:     100/1000 Mb/s GIGABIT - samt Trådløst netkort
Webcam:     2.0M pixel webcam i skærm
Keyboard/mus     DK-keyboard samt touchpad med 2 knapper
Software:     Alle drivere m.v. medfølger.
Vægt:     2.7 Kg (with Combo Driver)
Mål & vægt     358(W)x259(D)x25-39(H)mm
Service:     2 års garanti (Dog undtaget batteri som der ydes 6 måneder på) Derudover 3 måneders hotline.
Stik/forbindelser:
3 x USB 2.0 alle med power
1 x HDMI port
1 x Fingerprintreader
1 x VGA
1 x Express Card
1 x S-Video out and in
1 x 3-in-1 flash Card Reader (SD/MMC/MS)
1 x RJ45 connector for Ethernet

Dog har den hverken trådløst eller Windows, dette kan dog vælges til.
Pris: 7.699,00
Link: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99622&gruppe=PCnotevision

Eller også:
Vision NB515 notebook 15,4 (GeForce grafik)

Tekniske Specifikationer:
Processor     Intel Core 2 Duo T8100 2x2,10GHz CPU
Ram:     Original 4GB DDRII RAM DualChannel
Harddisk:     250GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
Grafik:     nVidia GeForce 8600M GS 256MB dedikeret VRAM
Skærm:     15.4”TFT-LCD WXGA, Glare Type,1280x800, 16.7M colors
Batteri:     6-cell high-end battery
Lyd:     High Definition Audio lydkort (2 højtalere)
Drev:     Super Multi DVD-brænder DualLayer
Netkort:     100/1000 Mb/s GIGABIT, Supports ACPI Power Management
Webcam:     2.0M pixel webcam i skærm
Keyboard/mus     DK-keyboard samt touchpad med 2 knapper og fingertouch
Software:     Alle drivere m.v. medfølger.
Vægt:     2.90 Kg (with Combo Driver)
Mål & vægt     362(W)x268(D)x39(H)mm
Service:     2 års garanti (Dog undtaget batteri som der ydes 6 måneder på) Derudover 3 måneders hotline.
Stik/forbindelser:
1* Port Bar Connector
2* Mini Card Slot (1 for half mini Robson card)
1* S-Video out, 1* D-Sub VGA Port
1* Headphone-out Jack / SPDIF
1* Microphone-in Jack
1* RJ11 Modem Jack, 1* RJ45 LAN Jack
4* USB 2.0 Ports
1* IEEE 1394

Også uden windows og trådløst
Pris: 4.995,00
Link: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99616&gruppe=PCnotevision
Avatar billede tehsnake Nybegynder
24. november 2008 - 17:35 #2
Den første ser god ud..Men synes dog den bliver virkelig dyr, da der hverken er OS eller Trådløs med i forvejen, jeg har dog kigget lidt på en Acer..
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1416421_(Wupti2).html
Ved ikke hvad I ville sige den? Kan den sagtens trække spil som CS:S, TF 2, og andre nyere spil? Ville jo også gerne have den er fremtids sikret
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
24. november 2008 - 17:46 #3
Den har det samme grafikkort, en lidt større processor en NB515 og den samme som NB575, 1 GB mindre ram end dem begge, en større hdd end begge de andre, samme skærmstørrelse, samme batteristørrelse som NB515, osv alt i alt ser den super god ud til den pris, ihvertfald i forhold til de andre som jeg linkede, som var uden styresystem og trådløst!
Avatar billede tehsnake Nybegynder
24. november 2008 - 17:49 #4
Tak for hurtigt svar :) Så må jeg jo lige se nærmere på det ;)