Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2008 - 20:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke connecte exchange

Jeg har en exchange 2003 server kørende, den har ikke været online en noget tid og nu når jeg prøver og connecte til den med outlook så får jeg denne her meddelse
"Standardmapperne til e-mailkan ikke åbnes. Microsoft Exchange Server-computeren er ikke tilgængelig. Der er enten netværksproblemer, eller Microsoft Exchange Server-computeren er lukket ned midlertidigt."

Hvordan kommer jeg over det problem?
Avatar billede riversen Nybegynder
22. november 2008 - 20:30 #1
tjek om alle services kører på din exchange service og at din information store er mappet. Kig også i eventlog for noget der falder i øjnene.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2008 - 20:40 #2
Serveren kunne ikke genkende computernavn eller domaine, jeg genstartede serveren og nu er der hul igennem igen. Tak for hjælpen læg et svar så du kan få pointene.
Avatar billede riversen Nybegynder
23. november 2008 - 07:47 #3
behold dem bare.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
23. november 2008 - 11:59 #4
mange tak for det. Lukket