Avatar billede sleeper Nybegynder
22. november 2008 - 18:37 Der er 1 løsning

Deaktiver ALLE læseruder

Hej

Jeg nægter at tro på, at der ikke findes en eller ander smart løsning til at deaktivere ALLE læseruder på en gang.

Jeg har det problem, at hver gang jeg fornyer en pcer, skal jeg manuelt til at deaktivere alle læse ruder.

Jeg har søgt mange steder, inkl. denne side men uden at finde en holbar løsning

Jeg fandt du ud af at hvis man starter outlook som "... /safe" blev de deaktiveret, men det fjerne også andre instillinger jeg har gemt.
Man bude kunne starte den med "... /safe:2" men det kan jeg ikke få til at virke.

Kan der skrives en form for macro som løber alle menuer igennem, og deaktivere alle læseruder??
Avatar billede sleeper Nybegynder
10. november 2009 - 21:17 #1
lukker uden en løsning