Avatar billede mik28 Seniormester
21. november 2008 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genetablerer data

Hej Eksperter,

Jeg er havnet i lidt af en møjsituation. Min gamle trofaste datamaet er gået kold og akt jeg har tilbage er harddisken. Jeg har imidlertid købt en ny computer og vil gerne genskabe alle de mails som lå på den gamle. Kan jeg det?
Avatar billede be_nice Juniormester
21. november 2008 - 19:13 #1
Hvis din harddisk ikke er gået kold, så kan du tilslutte denne som slave og hente dine gamle data ud og genbruge disse i din nye PC.
Som udgangspunkt ligger dine data på den gamle harddisk her:
C:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Du skal dog huske at når harddisken tilsluttes som slave, ændres drev betegnelsen C til et andet bogstav - alt efter hvor mange drev du har i den nye.
Sig til hvis du skal have mere assistance.
/Be_Nice
Avatar billede vejmand Juniormester
21. november 2008 - 23:45 #2
Dine mails ligger i en .pst fil
Avatar billede mik28 Seniormester
22. november 2008 - 08:31 #3
Harddisken har det fint. Det var noget vandkøling af min CPU som gik helt galt og ristede CPU'en. Det jeg prøver at opnå er at gendanne data på min nye computer fra det drev jeg brugte som systemdrev på den gamle