Avatar billede anba Mester
20. november 2008 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Modtager fejlmeddelelse fra en bestemt emailadresse

Hver gang jeg sender en mail til en bekendt, kommer der en besked tilbage om, at meddelelsen desværre ikke kan sendes og det uanset om jeg sender fra min stofanetadresse eller min hotmail. En anden bekendt kan godt sende til hende uden denne fejlmeddelelse. Jeg kan også godt modtage post fra hende (altså hende jeg ikke kan sende til)
I fejlmeddelelsen står der til sidst: Recipient address rejected: User unknown in virtualmailbox table (in reply to RCPT TO command)
Hilsen Anette
Nogen der ved hvordan dette problem løses.
Avatar billede leif Seniormester
20. november 2008 - 18:45 #1
Så vil jeg påstå at du ikke skriver den rigtige adresse
Avatar billede anba Mester
20. november 2008 - 18:50 #2
men det gør jeg....for jeg har kontrolleret hendes adresse på de mails hun har sendt mig og jeg har jo også tidligere kunne sende mails på den adresse
Avatar billede Jensen DK Novice
21. november 2008 - 07:16 #3
Jeg tror at hun har fået blokeret dig i sit mail program.
Avatar billede anba Mester
21. november 2008 - 08:53 #4
Ja den tanke har jeg også selvv haft men den holder ikke....for jeg har nu prøvet at sende fra min stofanetadresse, gmail og hotmail samt min mands hotmailadresse og der sker det samme....altså vi modtager den samme fejlmelding.....og da min mand aldrig har skrevet til hende før, kan hun ikke have blokeret ham !
Avatar billede anba Mester
21. november 2008 - 08:55 #5
Skal også tilføje.....at hvis man ¨vælger besvar på hendes mails, så kommer samme fejlmelding !
Avatar billede anba Mester
08. januar 2010 - 12:31 #6
Problemet er løst - menhvordan ved jeg ikke - det er ikke noget hos mig der er blevet ændret.