Avatar billede susanneandersen Nybegynder
20. november 2008 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor returneres også bl.a. 15

Hej.
Håber nogen kan hjælpe mig videre.
Jeg har en forespørgsel i Access, hvor jeg ønsker at få returneret alle der har værdien 1. Hvad er årsagen til at jeg får alle data der indeholder 1 (eksempelvis 15)

WHERE (((QryOLCountOrderLinesPerSalesOrder.SumOfCountOfItem)=1));
Avatar billede jensen363 Forsker
20. november 2008 - 12:01 #1
Det ser ud til at være fordi du benytter Count() i din gruppering
Avatar billede susanneandersen Nybegynder
20. november 2008 - 12:26 #2
Hen Jensen363. Det var ikke det der var årsagen. Har selv fundet fejlen. ordren var delvis kreeret i december og delvis i januar. Jeg spurgte kun efter kreeret i januar. Men ellers tusind tak for dit hurtige svar.
Avatar billede terry Ekspert
20. november 2008 - 12:27 #3
If its just a simple select from a query

EG:
SELECT * FROM QryOLCountOrderLinesPerSalesOrder WHERE (((QryOLCountOrderLinesPerSalesOrder.SumOfCountOfItem)=1));

then you could try

SELECT * FROM QryOLCountOrderLinesPerSalesOrder WHERE CInt(QryOLCountOrderLinesPerSalesOrder.SumOfCountOfItem)=1;

But I wouldnt have thought it was necessary
Avatar billede terry Ekspert
20. november 2008 - 12:27 #4
OK, I see you have found the problem.