Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 00:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tryk på javaknap? evt. x,y?

Jeg skal trykke på en knap i et java spil(spilnavn.jar ?). Det er ikke javascript med funktioner... Det skulle gerne laves så siden åbnes i programmet's webbrowser component og så skulle programmet kunne ligge i baggrunden / ikke focus, og stadig køre.

http://www.geekpedia.com/code139_Simulate-Mouse-Click-On-WebBrowser-Control.html
Det virker fint nok når det er en html side som google.com, men hvis det er en side med et java spil. Så sender den vist slet ikke klikket.Hvorfor ikke ?

Hvordan kan man gøre det?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2008 - 04:06 #1
Du har en C# app med en embedded web browser som viser en side med en an embedded Java
applet og du ønsker programmatisk fra C# at sende taste tryk til den Java applet ?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 14:34 #2
Ja tror det er det jeg har. Her er lidt der måske kan bruges:

<OBJECT width="412" height="452" classid="clsid:asdf" codebase="http://java.sun.com/update/1.5.0/jinstall-1_5_0_09-windows-i586.cab#Version=1,5,0,0">
    <PARAM name="ARCHIVE" value="asdf.jar">
    <PARAM name="codebase" value="http://IP/sdfg/">
    <PARAM name="type" value="application/x-java-applet;jpi-version=1.5.0">
    <PARAM name="cabbase" value="asdf.cab, asdf_dk.cab">
    <PARAM name=READY_SCRIPT value="loadingComplete()">
...
</OBJECT>
Avatar billede tjens Nybegynder
20. november 2008 - 22:21 #3
Ved ikke om det kan bruges, men jeg har engang kaldt Applet metoder fra java script:

<applet code="Src_view.class" width="98%" height="330" name="firstApplet">

<INPUT TYPE="BUTTON" VALUE="header.js" onClick="document.firstApplet.reOpen('system/header.js');">

Måske kan du aktivere javascript, som så "stiller videre" til din Applet.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 22:45 #4
pas :o/ Men for at trykke på en knap (i den jar fil?), så skal jeg vel først vide hvad den hedder. Hvordan finder jeg ud af det ?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2008 - 22:08 #5
asdf