Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
17. november 2008 - 09:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytning af Windows 2003 Server std. til nyt Hardware

Hej Eksperter!

Jeg er blevet sat på en forholdsvis simpel opgave(troede jeg).
Jeg før migreret Windows SBS 2003 mv. men det har altid været nogenlunde lige til at finde info omkring, men her synes jeg ikke jeg kan finde noget som helst.

Jeg har anskaffet mig en masse bøger som jeg har læst en del i:

*Mastering Microsoft Windows Server 2003
*Microsoft Windows Server 2003 - The Complete Reference
*Microsoft Windows Server 2003 Administrator's Companion
*Microsoft Windows Server 2003 For Dummies

Men jeg synes ikke jeg kan finde noget konkret.

Jeg skal have flyttet en Windows 2003 Standard Server til nyt hardware.
Den nye server er blevet installeret med Windows Server 2003 std. R2 (Ved ikke om det gør nogen reel forskel)

Begge servere er blevet fuldt opdateret med patches og SP's
Der ligger INGEN exchange og køre på serveren.
Det er "bare" en DC / fil-server, som samtidig køre som server for et økonomisystem(Det har jeg HELT styr på).

Det jeg havde planlagt var sådan set bare at melde den nye server op i det gamle domain, og så få den til at overtage nogle af rollerne.

Håber der er nogen som kan guide mig i den rigtige retning

/mvh
Avatar billede leif Seniormester
17. november 2008 - 09:47 #1
Meld den nye hardware ind som DCer -> Flyt roller -> Afmeld den gamle DCer med mindre du vil have den kørende som en extra DCer
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
26. november 2009 - 19:01 #2
lukker