Avatar billede gskairo Nybegynder
15. november 2008 - 17:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Norton Remove Tool - HJÆLP

Jeg prøver at fjerne norton internet security 2006 fra min svigerfars pc. men det virker ikke. Der er ikke længere et link i add remove programs til dette progra.  Symatech har lavet et program "Norton Removal Tool" men de versioner der ligger på symatechs side er enten Expired som de selv skriver eller links er døde.

Er der nogle der kan hjælpe mig her?

Jeg har en ny indkøbt norton liggende men dden vil ikke instalere før jeg har fjernet det gamle, og da det er en pc med regnskabs programmer mm vil jeg ikke reformatere hvis jeg kan undgå det.

Er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede f-arn Guru
15. november 2008 - 18:19 #2
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
Har lige prøvet - den er bestemt ikke død, bare gem den på skrivebordet.
Avatar billede gskairo Nybegynder
16. november 2008 - 09:10 #3
Programmerne virker, men jeg får stadigvæk den " this program is expired" i selve programmet :(
Avatar billede gskairo Nybegynder
16. november 2008 - 10:01 #4
Lidt fedden rundt viste at man skal ind i registrerings databasen for at fjerne noget kode.... dette hjalp og mit nye norton er på vej ind.
Avatar billede mouse_dk Nybegynder
02. december 2008 - 20:21 #5
Som f-arn skriver så er dette progam lige noget det går også i registrerings databasen og fjerner det der skal fjernes..
ellers findes der også programmer som kan tvinge dem til at forsvinde..
hvis norton ikke fjener det så skriv lige igen...
Avatar billede gskairo Nybegynder
29. juli 2009 - 08:43 #6
Luk