Avatar billede mch Nybegynder
10. november 2008 - 22:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at downloade at mp3-filer

Hej

Jeg har indtil fornyeligt ikke haft problemer med at downloade mp3-filer, ex. podcasts.

Men hen over weekenden er der sket noget med min computer?? Når jeg forsøger at downloade mp3-filer åbner min Internet Explorer en tom siden med teksten "Internet Explorer kan ikke vise websiden".

Håber nogle kan hjælpe mig!
På forhånd tusind tak for hjælpen - af hele mit efterhånden podcast-afhængige hjerte :)

Mvh Marianne
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2008 - 23:30 #1
Da problemet er af nyere dato, kan du jo prøve med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod....

Jeg ved ikke om det hjælper.....
Avatar billede mch Nybegynder
11. november 2008 - 00:56 #2
Um. Kan ikke få lov at vælge et tidspunkt for gendannelse. Skulle være fredag d. 7/11 - men får kun muligheder for at genskabe til før de sidste 3 installeringer. Og det er ikke nok (har lige installeret servicepakke, mv - for at se om det ville fikse problemet).
Avatar billede mch Nybegynder
07. maj 2012 - 13:59 #3
Jeg tager pointene selv her igen, da der ikke er kommet et svar. Skriv hvis det ikke er ok