Avatar billede boelarsen Nybegynder
10. november 2008 - 21:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload site til ny server

Jeg skal uploade et site til en anden server en den det er oprettet med. Jeg kan sagtens oprette den nye ftp-server i "manage sites". Men hvordan får jeg selve sitet til at høre sammen med den nye ftp?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
10. november 2008 - 21:22 #1
Du går i site manager, ind i dit eksisterende site.
Her ændre du bare dine FTP settings til den nye server, Husk også Testing server.
Husker ikke helt hvor den er, men ændre også link for Preview site/page, ligger også i site manager under ftp settings eller noget sådant.
Avatar billede boelarsen Nybegynder
10. november 2008 - 21:35 #2
Det fungerer ikke. I sitemanager kan jeg "manage sites" dvs. oprette og redigere i sites indstillinger. Jeg kan ikke se hvor jeg skal fortælle dreamweaver at jeg nu ønsker at uploade  til en ny ftpserver..
Avatar billede bojohansen Nybegynder
12. november 2008 - 19:32 #3
Når du har Åbnet Site Manager-> Dit Site-> Gå til Remote Info -> så ændre du her
Og der har du også Testing Server
Avatar billede boelarsen Nybegynder
12. november 2008 - 19:40 #4
Det virker, tak for tippet. I øvrigt har jeg også fået svar fra Adobe:
go to dw menu->site->manage sites
select this site from list and click Duplicate
give it a meaningful name
open the site def up to edit, put in the correct remote server info for
server 2
--
Alan
Adobe Community Expert, dreamweaver