Avatar billede nih Novice
28. juni 2001 - 01:21 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Sted Til upload

Var det ikke en ide med et sted her på eksperten til upload af filer.
Eks med regneark - Spørgeren kan vedhæfte sit regneark og alle kan dermed se proplemmet og ISÆR svaret.

Niels
Avatar billede dognose Nybegynder
28. juni 2001 - 01:27 #1
JO det var en god idé synes jeg...
Avatar billede jonaskn Nybegynder
28. juni 2001 - 01:30 #2
13@13  :)
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 01:33 #3
ftp://mulle.adsl.dk eller www.mulle.adsl.dk/eksperten

Et sprøgsmål som vist er på admins liste, kommer måske hvis der bliver server kapasitet til det. ;o)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
28. juni 2001 - 01:46 #4
yup
files.eksperten.dk elelr sådan noget :)
hvor alle har en privat og public mappe
og en index  hvor du kan se hvad filer der ligger og hvilke spms de sidst er brugt i :)
eller er det for stort tænkt

men for at citere jonaskn \" 13@13 :) \"
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 02:05 #5
Alle har privat mappe, så er vi inde på noget som www.freedrive.com eller www.xdrive.com . Vi er nogle som har puslet med tanken, det er blot lige det med økonomien i det. Der skal nogle gode sponsore til ;o) Hvis det kunne lade sig gøre, ja så kunne den snart komme igang. ;o)
Avatar billede sukos Juniormester
28. juni 2001 - 02:07 #6
Ingen privatmapper, men en upload til spm
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
28. juni 2001 - 02:10 #7
men så skal der passes på så der ikke bare kommer til at ligge warez osv :)
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 02:16 #8
Warez m.v. høre ikke til i sådan en fællesmappe. freeware filer . Filerne gemmes under det aktuelle spørgsmåls nr. + a, b, c, hvis der er flere filer.  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 08:25 #9
Hvad siger Admin omkring dette emne, er det noget Man vil arbejde videre med?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. juni 2001 - 09:54 #10
1) Det kræver en del plads og dermed økonomi, og det er MEGET vanskeligt at få til at hænge sammen, når de fleste er modstandere af reklamerne, som er eneste spæde indtægt p.t.

2) Vi er tilbageholdende netop p.g.a. Warez, men vil ikke afvise det på et tidspunkt kommer, i en eller anden form.