Avatar billede krea Praktikant
09. november 2008 - 22:05 Der er 1 løsning

mediumblob corrupted

This is an example of dump with third party sql dump software:

DROP TABLE IF EXISTS `customavatar`;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ustomavatar` ( `userid` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `filedata` mediumblob, `dateline` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `filename` varchar(100) NOT NULL default '', `visible` smallint(6) NOT NULL default '1', `filesize` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `width` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0', `height` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0', `importcustomavatarid` bigint(20) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`userid`)) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
ALTER TABLE `customavatar` DISABLE KEYS;
LOCK TABLES `customavatar` WRITE;

INSERT INTO `customavatar` VALUES (2,'ÿØÿà\0JFIF\0\0\0d\0d\0\0ÿì\0Ducky\0\0\0\ 0\0d\0\

Same with dump created with phpmyadmin:

CREATE TABLE `customavatar` (
`userid` int(10) unsigned NOT NULL default '0',
`filedata` mediumblob,
`dateline` int(10) unsigned NOT NULL default '0',
`filename` varchar(100) NOT NULL default '',
`visible` smallint(6) NOT NULL default '1',
`filesize` int(10) unsigned NOT NULL default '0',
`width` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0',
`height` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0',
`importcustomavatarid` bigint(20) NOT NULL default '0',
PRIMARY KEY (`userid`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

INSERT INTO `customavatar` VALUES (2, 0xffd8ffe000104a46494600010200006400640000ffec0011 4475636b790001

Seems data is different - whats wrong with data in the top example ?
Avatar billede krea Praktikant
09. november 2008 - 22:40 #1
lukkes