Avatar billede wmann Nybegynder
07. november 2008 - 15:22 Der er 2 kommentarer

C# og SonyEricsson API

Nogen der ved om der findes noget SE API så man kan tilgå SE's interne systemer?

jeg vil nemlig gerne lave en scheduler der kan indskrive faste dato'er i kalenderen.
Kan bruges når jeg får ny tlf. så vil den kunne indskrive alle folks fødselsdage og ferie etc. ind igen for mig..
Avatar billede wmann Nybegynder
07. november 2008 - 15:23 #1
Det er til en SE C905 nuværende.
Avatar billede swiatecki Novice
07. november 2008 - 18:53 #2
Det er ikke et dirkekte svar, men hvis du opretter dem i Outlook og syncer så skulle den være hjemme